Pakkesporning
Har du ikke fått varene dine?
Spor pakken din under!
Under finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får. Hvis det er andre ting du lurer på, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss, så skal vi forsøke å hjelpe deg så godt vi kan.
Du kan også besøke oss i vårt butikk på Forskaregatan 1 D i Sjöbo, Sverige som har åpent alle hverdager kl. 09:00–17:00.
Har du ikke fått varene dine?
Spor pakken din under!
Hverdage: 08.00-17.00
☎:+47 23 65 13 60
Vi snakker både norsk og svensk!
Oops, noen ganger går det galt...
Er det noe feil med leveransen?
Hvis du mottar en kredittfaktura fra oss, håndterer du den på følgende måte:
Dersom du heller ønsker å få utbetalt kredittfakturaen, ta kontakt med økonomiavdelingen for å oppgi bankopplysningene dine.
Ring + 46771- 21 55 00, knappvalg 2, eller send oss en e-post til kundeservice@swevet.no. Skriv inn "kredittfaktura" i emnefeltet.
Enkelte av våre artikler er bestillingsvarer som kun bestilles til vårt lager på kundeforespørsel.
Disse har en grønn liten banner med ordet «Bestillingsvare» på produktbildet i nettbutikken.
OBS! Ingen returrett på bestillingsvarer!
Under produktbildet står det en forventet leveringstid. Denne er preliminær og er det ca antallet dager det er beregnet at det tar fra det har kommet inn en kundebestilling og til varen kommer inn på vårt lager. Deretter tilkommer håndteringen av leveranse hos oss, før vi igjen kan håndtere den og deretter sende ut til deg som har bestilt varen.
Det er derfor lurt å beregne noen ekstra dager før varen er fremme hos dere. Men du kan alltid kontakte kundeservice for mer eksakt informasjon.
Om man holder pekeren over den understrekte teksten på produktbildet så kommer det opp en rute med en kort beskrivelse av øvrig info for at man som kunde skal vite hva som gjelder ved ordre om bestillingsvarer. Se bild under: