1. Jeg trenger teknisk service, hvor får jeg det?

Alt du trenger å vite om teknisk service finner du her.

2. Hvordan fungerer ukentlige leveranser?

Vi arbeider for øyeblikket med å revidere våre leveranseskjemaer for å forbedre effektiviteten i leveransene til våre kunder og redusere vårt karbonavtrykk.

Hvordan påvirker dette meg som kunde?

Du vil motta de bestilte produktene dine en gang i uken. Dette gir deg muligheten til å planlegge virksomheten din uten stadige avbrudd for leveranser. Målet er å forenkle og forbedre kjøpsopplevelsen din.

Hva er fordelene med denne nye ordningen?

Ved å samle restordrer og bestillingsvarer for levering en gang i uken, kan du unngå ekstra fraktkostnader og få et effektivt leveringsskjema. Mange av våre store kunder har allerede tatt dette i bruk og er veldig fornøyde med resultatet.

Kan jeg fortsatt plassere akutte bestillinger?

Selvfølgelig! Hvis du har hastverk med en bestilling, kan du fortsatt plassere akutte bestillinger som sendes umiddelbart. Bare merk dette i meldingsboksen i handlekurven når du legger inn bestillingen.

Hvilken dag kan jeg forvente leveransen hvis jeg følger ukentlig levering?

Avhengig av ditt kjøpsmønster vil vi foreslå hvilken dag som passer best for deg. Vi streber etter å tilpasse oss dine behov og preferanser.

Vi håper dette besvarer spørsmålene dine! Hvis du har ytterligere spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss.

3. Siden ser rart ut i nettleseren min.

Nettbutikken fungerer best i Chrome og de nyeste versjonene av nettlesere. Hvis du vet at du bruker Internet Explorer, en eldre versjon eller en annen eldre nettleser, kan du prøve å oppdatere nettleseren din og prøve på nytt.

4. Hvordan kan jeg få vite når en vare er tilgjengelig igjen?

Hvis varen vises som "midlertidig utsolgt, tilbake på lager snart", er varen normalt på lager og vil snart være tilgjengelig igjen. Hvis du ønsker å vite den nøyaktige datoen, kan du alltid kontakte oss på kundeservice.

Hvis varen er merket som "bestilt fra leverandør," har vi dessverre ingen dato fra leverandøren.

5. Bestillingsvarer og mer informasjon

Noen av våre varer er bestillingsvarer som kun bestilles til vårt lager på kundens forespørsel. Disse har en liten grønn "banner" med ordet "bestillingsvare" på produktkortet i nettbutikken. MERK: Det er ingen returrett for bestillingsvarer!

Under produktkortet vil du finne en estimert leveringstid. Denne tiden er foreløpig og representerer omtrentlig antall dager varen er forventet å ankomme vårt lager etter at en kunde har bestilt den. Deretter følger behandlingen av leveransen hos oss før vi i vår tur kan behandle den og deretter sende den til deg som har bestilt en slik vare. Derfor er det en god idé å regne med ekstra dager før varen er fremme hos deg, men for mer nøyaktig informasjon kan du alltid kontakte vår kundeservice.

Hvis du holder markøren over den understrekte teksten på produktkortet, vil det vises en boks med en kort beskrivelse av informasjonen ovenfor, slik at du som kunde skal vite hva som gjelder for bestilling av bestillingsvarer.

6. Hvordan betales fakturaene?

For å effektivisere vår fakturahåndtering, oppfordrer vi deg til å betale hver faktura separat til den spesifikke bankkontoen med tilhørende OCR-nummer. Det er viktig å unngå å slå sammen betalinger i en felles sum, noe som tidligere har skjedd.

Fakturahåndtering: Vennligst legg merke til og bruk det tildelte OCR-nummeret ved hver betaling. Hvis du opplever problemer med å inkludere OCR-nummeret ved betaling av flere fakturaer, vennligst kontakt vår Controller på petra.persson@swevet.se.

Momsbehandling: Vi vil informere våre kunder om at våre fakturaer utstedes eksklusive moms. Kunden er derfor ansvarlig for å legge til moms på fakturabeløpene ved bokføring og regnskap.

7. Når kommer varer som er utsolgt på lager igjen?

For informasjon om når disse varene forventes å være tilgjengelige igjen, vennligst kontakt vår kundeservice. De er tilgjengelige for å hjelpe deg med dette spørsmålet og eventuelle andre henvendelser du måtte ha.

8. Hvordan kan jeg få informasjon om når en vare kommer på lager igjen?

Hvis varen er merket som "midlertidig utsolgt, tilbake på lager snart," er varen normalt på lager og vil være tilgjengelig igjen snart. Hvis du vil vite den nøyaktige datoen, kan du alltid kontakte oss på kundeservice.

Hvis varen er merket som "bestilt fra leverandør," har vi dessverre ingen dato fra leverandøren.

9. Hvor er min pakke?

Du vil alltid motta en e-post sendt til personen som la inn bestillingen. Hvis det er en nettbestilling, sendes bekreftelsesmailen alltid til brukernavnet - e-postadressen, som inneholder både bekreftelsesmailen og e-posten der du kan spore forsendelsen.

I e-posten vil du finne en lenke "spor forsendelsen her," der du får informasjon om når pakken ble sendt, når den forventes å komme, antall kolli og om det er noe som er delt ut (dette betyr at det er flere pakker som skal sendes ut for denne forsendelsen).

10. Jeg ønsker å reklamere for en vare, hvordan gjør jeg det?

Vi henviser deg til vår reklamasjonsside, der du finner all informasjonen du trenger.

postnord-logotyp-rgb.png UPS-logo.png
{{lineitem.Sku}}
{{lineitem.ProductName}}
{{lineitem.VariantName}} {{lineitem.FormattedPrice}} Ord. pris: {{lineitem.FormattedListPrice}}
Restet fra leverandør Ingen bekreftet leveringsdato Lagervare, tilfeldig tomt Finnes på lager igjen snart Restet fra leverandør Ingen bekreftet leveringsdato Lagervare, tilfeldig tomt Finnes på lager igjen snart Restet fra leverandør Ingen bekreftet leveringsdato Bestillingsvare. Leveringstid ca: {{lineitem.StockData.StockValue.Value}} dag(er) Bestilles på kundeforespørsel. Ingen returrett. Frakt tilkommer. Leveringstid kan variere avhengig av tilgjengelighet. Restet fra leverandør Ingen bekreftet leveringsdato Estimert leveringstid ca: {{lineitem.StockData.StockValue.Value}} dag(er)) Ikke i ordinært sortiment. Leveringstid kan variere avhengig av Produktet har utgått
Antall på lager: {{lineitem.StockData.Quantity}}
Handlekurven din er tom ;(
Totalt {{basket.FormattedProductsTotalIncVAT}}
Til kassen