Har du spørsmål om levering?
Kontakt vår kundeservice via knappen under hvis du har spørsmål eller synspunkter angående levering.
Vi optimaliserer leveringen ved å benytte den speditøren som er best egnet for oppdraget, og som kan levere bestillingen på kortest mulig tid. Når transporten er iverksatt, har vi full oversikt over leveransen og informerer deg om eventuelle forsinkelser. Hvis du har synspunkter eller ønsker når det gjelder leveringsmåte, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.
Når bestillingen din er ferdig pakket, skriver vi ut en følgeseddel, og i den forbindelse blir et sendingsnummer automatisk sendt til e-postadressen din. Deretter kan du enkelt spore forsendelsen ved å klikke direkte på kollinummeret i e-posten.
E-posten med sendingsnummer sendes i samme øyeblikk som etiketten skrives ut hos oss. Neste oppdatering på speditørens nettside skjer når pakken skannes på terminalen. Det kan derfor ta flere timer fra e-posten blir sendt til neste oppdatering om forsendelsen vises.
Kontakt vår kundeservice via knappen under hvis du har spørsmål eller synspunkter angående levering.